Kas ir K-1 grafiks?
Īsā atbilde
Saraksts K-1 ir nodokļu veidlapa, kas jāiesniedz Amerikas Savienoto Valstu nodokļu aģentūrai Internal Revenue Service (IRS), kas jāiesniedz S korporācijām, noteikta veida trastiem un visām partnerībām. Veidlapa tiek izmantota, lai ziņotu par ienākumiem, un tā ir jāiesniedz reizi gadā kopā ar visiem nodokļu maksājumiem. Tajā tiek reģistrētas arī visas nodokļu atmaksas, kas pienākas nodokļu maksātājam un ko maksās IRS. Grafika K-1 veidlapa ir pievienota citām nodokļu deklarācijām, piemēram, veidlapai 1040, un IRS tos salīdzina, lai nodrošinātu, ka uzrādītie ienākumi ir konsekventi un precīzi. Ir trīs grafika K-1 veidlapas: 1041, 1120S un 1065.
1041. veidlapa ir ASV ienākuma nodokļa deklarācija par īpašumiem un trastiem, un tā ir veidlapa, ko trasta vai īpašuma uzticības persona izmantos, lai ziņotu par ienākumiem, zaudējumiem, atskaitījumiem un nodokļu saistībām. Atsevišķu nodokļu deklarāciju noteikumi bieži attiecas uz to, kā trasts vai īpašums nosaka atskaitījumus un zaudējumus. Ienākumos ietilpst arī tas, kas tiek sadalīts papildus ienākumiem, kas tiek turēti trastā vai īpašumā turpmākai sadalei. To bieži izmanto arī, lai ziņotu par darbinieku algām un viņiem samaksātajiem nodokļiem.
1065. veidlapa ir partnera ienākumu daļa, atskaitījumi, kredīti utt., un partnerība ir atbildīga par šīs grafika K-1 veidlapas iesniegšanu. Individuālie partneri izmanto veidlapu, lai palīdzētu noteikt savu ienākumu daļu, kas jāziņo viņu individuālajās nodokļu deklarācijās. Viņi glabā veidlapu 1065 savai uzskaitei, un viņiem tā nav jāiesniedz kā privātpersonām. Partnerības veidlapai 1065 un indivīda veidlapai 1065 ir jāatbilst. Ja nē, atsevišķiem partneriem ir jāpieprasa izmaiņas iesniegtajā K-1 grafikā. IRS var pārbaudīt partnerību, kas neizpilda vai nepareizi izpilda grafiku K-1.
Veidlapa 1120S ir akcionāra ienākumu daļa, atskaitījumi, kredīti utt., un to iesniedz korporācija. Veidlapa tiek izmantota, lai ziņotu par ienākumiem akcionāriem, un akcionāriem šie ienākumi ir jāziņo savās individuālajās nodokļu deklarācijās. To neizmanto, lai ziņotu par akcionāriem izmaksātajām dividendēm, jo tas ir norādīts veidlapā 1099-DIV. Korporācijai bieži ir jāaprēķina krājumu bāze, lai noteiktu zaudējumus, un to bieži aprēķina taksācijas gada beigās. Norādījumos par veidlapu 1120S ir iekļauta detalizēta darblapa, kas palīdz akcionāram un korporācijai noteikt akciju bāzi.
Saistītie jautājumi
- Kas ir 1065. veidlapa?1065. veidlapa ir Amerikas Savienoto Valstu Iekšējo ieņēmumu dienesta (IRS) izdots dokuments īpašiem nodokļu mērķiem, k…
- Kas ir Lactobacillus Rhamnosus?Lactobacillus rhamnosus ir baktēriju veids, kas dabiski atrodas cilvēka gremošanas traktā. Parasti tās tiek uzskatītas …
- Kas ir Proa?Proa ir šauras sijas, daudzkorpusu buru kuģis, kas parasti sastāv no nevienāda garuma korpusiem. Ar mastu aprīkotais ko…
- Kas ir D grafiks?D grafiks ir nodokļu veidlapa, ko izdevis Amerikas Savienoto Valstu Ieņēmumu dienests (IRS). Nodokļu maksātājiem Amerik…
- Kas ir ASV veidlapa 1120-S un ko tā nozīmē Latvijā?Veidlapa 1120-S ir ASV gada ienākuma nodokļa deklarācija tā sauktajai S korporācijai, sabiedrībai, kas pati federālo ie…
- Kas ir gada ienākumu deklarācija?ASV izmantotās 1040. veidlapas atbilsme Latvijā ir gada ienākumu deklarācija, ko iesniedz Valsts ieņēmumu dienestam ele…
- Kas ir 1040EZ veidlapa?1040EZ veidlapa ir vienkārša alternatīva, ko daži cilvēki var iesniegt Iekšējo ieņēmumu dienestam (IRS), lai ziņotu par…
- Kā aizpildīt D grafika veidlapu?Kad jums ir jāaizpilda Iekšējo ieņēmumu dienesta (IRS) Schedule D veidlapa, kas ir Amerikas Savienotajās Valstīs izmant…